شناسهٔ خبر: 24694422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

حمایت از تولید ملی و تحقق شعار سال، وظیفه مردم و مسئولان است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) گفت: درسال ۹۷ مسئولین و مردم باید با تلاش‌ در زمینه فرهنگ و اقتصاد از تولید ملی حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

فاطمه دهقان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در لحظات آغازین سال ۹۷ اظهار کرد: سالی 96 با مجموعه ای از فراز و نشیب ها وشادی و غم ها گذشت.

دهقان با بیان این که در سال ۹۷ علاوه بر مسئولین، مردم هم باید از تولید ملی حمایت کنند، عنوان کرد: در سال ۹۷ علاوه برمسئولین دولت، ملت همیشه در صحنه ایران نیز باید با تلاش های مفید خود در زمینه فرهنگ و علی الخصوص اقتصاد با تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت های بی نهایت ببرند.

وی با اشاره به این که کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همت مردم است، گفت: امیدواریم با وجود لطف خداوند و همت ملت ایران در کشورمان سختی ها و مشکلات معیشتی نداشته باشیم و از این طریق شاهد کاهش و از بین بردن آسیب های اجتماعی باشیم تا  مانع از رسیدن دشمن به اهدافش شویم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با بیان این که در سخنان مقام معظم رهبری واژه آتش به اختیار کاملا مشخص است، افزود: حمایت از کالای داخلی لازمه استقلال و پیشرفت جایگاه کشور در نردبان قدرت نظام بین الملل است و از جمله نوعی مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن محسوب می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما