شناسهٔ خبر: 24694244 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علت انفجار در شرکت فولاد هرمزگان نشت گاز اعلام شد

به گزارش ایرنا، علی اکبر محمود صالحی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر این حادثه چند دیوار بیرونی ساختمان آزمایشگاه آسیب دیده ، اما به

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی اکبر محمود صالحی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر این حادثه چند دیوار بیرونی ساختمان آزمایشگاه آسیب دیده ، اما به ساختمان خود آزمایشگاه آسیب جدی وارد نشده است.
وی خاطرنشان کرد: این حادثه در روند تولید شرکت فولاد هرمزگان خللی ایجاد نکرده و‌ تولید درکوره ها و خطوط ریخته گری این شرکت طبق روال عادی در حال انجام می باشد.
صالحی تصریح کرد: تعداد مصدومان این حادثه 4 نفر بودند که به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی، با وضعیت عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شدند.
ساعت 15 و 18 دقیقه امروز چهارشنبه اول فروردین ماه ، یکی از ساختمان های آزمایشگاه شرکت فولاد هرمزگان دچار حریق شد.
تعداد مصدومان این حادثه از سوی اورژانش هرمزگان 7 نفر اعلام شد که 3 نفر آنها در محل مداوا و4 نفر به بیمارستان منتقل شدند.
فولاد هرمزگان دومین کارخانه بزرگ تولید فولاد کشور، در کنار خلیج فارس در زمینی به مساحت 95 هکتار در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس و در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع شده است.
فولادهای تولیدی در شرکت فولاد هرمزگان بیشتر فولادهای کربنی برای کاربرد رول و ورق به صورت نورد گرم و سرد است.
شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی 1.5 میلیون تن تختال(اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلی متر، عرض 900 تا 2000 میلی متر و طول 6000 تا 12000 میلی متر است.
همچنین این شرکت قادر به تولید محصولات میانی از قبیل یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی در سال، 90 هزار تن آهک در سال، 7500 نرمال متر مکعب اکسیژن بر ساعت، 18هزار نرمال متر مکعب بر ساعت نیتروژن و 120 نرمال متر مکعب بر ساعت آرگون است.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

نظر شما