شناسهٔ خبر: 24694142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دریکوند:

توانمندی‌ها و تولیدات مردم لرستان به مسافران ارائه شود

گروه اجتماعی - رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر معرفی توانمندی‌ها و تولیدات مردم لرستان به میهمانان نوروزی، گفت: از غرفه‌داران نمایشگاه‌های نوروزی انتظار می‌رود که تولیدات، ظرفیت‌‌ها، قابلیت‌ها و محصولات مردم لرستان را به مسافران نوروزی معرفی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، اردشیر دریکوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شامگاه چهارشنبه، یکم فروردین در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد، در محل پارک شریعتی این شهر، ضمن ابراز رضایت از خدمات مجموعه مدیریت شهری به مسافران نوروزی، اظهارکرد: همه دستگاه‌های وابسته به شهرداری که به نوعی در امر خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی نقش دارند، به‌خوبی به مسافرانی که وارد این استان شده و یا خارج می‌شوند، ارائه خدمات می‌کنند که این امر موجب رضایت‌مندی مسافران و میهمانان نوروزی شهرستان خرم‌آباد شده است.
وی با تاکید بر لزوم برخورد خوش و محترمانه با مسافران و راهنمایی کامل آنان، گفت: در نمایشگاه‌های نوروزی حتی‌المقدور سعی شود اقلامی که تولید استان لرستان هستند ارائه شود زیرا این امر موجب معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان لرستان می‌شود.
دریکوند با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی آبشار مصنوعی پارک شریعتی خرم‌آباد، عنوان کرد: تمام ظرفیت‌های شهرداری خرم‌آباد بسیج شده است تا مسافران خاطره خوبی از سفر به شهرستان خرم‌آباد داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: شهرستان خرم‌آباد ظرفیت تبدیل شدن به یکی‌از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور را دارد، این در حالی‌است که خرم‌آباد از نظر جاذبه‌های گردشگری بسیار غنی است و یکی‌از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برنامه‌ریزی جامع برای شناساندن جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این شهر است.

انتهای پیام

نظر شما