شناسهٔ خبر: 24693868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برخورد بدون اغماض پلیس با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: ‌با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها بدون اغماض برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن مومنی در جمع مسؤولان انتظامی لرستان گفت: قوانین جدید راهنمایی و رانندگی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید زیادی در حوزه راه و راهور در خصوص پیشگیری از تخلفات جاده‌ای دارند، گفت: دستگاه‌های زیادی در این حوزه دخیل هستند که همگان باید برای خدمات‌رسانی مطلوب تر به مردم پای‌کار بیایند. 

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه باید پلیس راه و راهور را یاری کنیم، افزود: در 10 سال گذشته نیز توفیقات خوبی این حوزه داشته‌ایم و قوانین جدید راهنمایی و رانندگی باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شده است. 

مومنی، همراهی سازمان‌ها و نهادها، بهره‌گیری از نظرات اساتید دانشگاهی، ارتقاء فرهنگ ترافیک و آموزش رانندگی، فرهنگ سازی و استفاده از فناوری‌های نوین را از عمده دلایل کاهش تصادفات عنوان کرد. 

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در لرستان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد چشمگیر کاهش تصادفات باشیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: تخلفات حادثه‌ساز را باید جدی گرفت و بدون هیچ اغماضی با افراد متخلف برخورد شود. 

مومنی با تأکید بر اینکه لرستان مقصد بسیاری از مسافران نوروزی در اقصی نقاط کشور است، گفت: تعامل بسیار خوب پلیس استان با پلیس راه و راهور قابل تقدیر است. 

 

نظر شما