شناسهٔ خبر: 24693546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاندار خوزستان:جانبازان پیشگامان و صاحبان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در دیدار عیدانه با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان بوستان اهواز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در دیدار عیدانه با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان بوستان اهواز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با تبریک عید نوروز به جانبازان و خانواده های آنان افزود: شما جانبازان با مقاومت ، ایستادگی و تحمل مشکلات برای رضای خدا و دفاع از انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی و امنیت کشور را بیمه کردید از این رو همه ما مدیون شما هستیم.
وی با بیان اینکه جانبازان همیشه در قلب مردم ایران جای دارند چون دین خود را به اسلام ، امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و مردم ادا کردند ، خدمت به جانبازان را افتخاری ماندگار برای مسئولان توصیف کرد: ما مسئولان با همه توان در خدمت جانبازان هستیم و خواهیم بود.
استاندار خوزستان با دعا برای شفا ، بهبودی و سلامتی جانبازان ، برای آنان در سال جدید آرزوی موفقیت و شادکامی کرد.
شریعتی از جانبازان بستری در این مرکز درمانی خواست مسئولان اجرایی را برای خدمت بیشتر به مردم و انقلاب اسلامی دعا کنند.
استاندار خوزستان در این دیدار با اهدای گل در جریان مشکلات جانبازان و بیمارستان بوستان قرار گرفت و وعده داد با گرفتن مجوز قانونی ، طرح توسعه این بیمارستان را با استفاده از اعتبارات استانداری در امسال اجرایی کند.
در این بازدید قرار شد همه جانبازان بستری در این مرکز درمانی با هزینه استاندار خوزستان به سفر جزیره کیش اعزام شوند.
پارسال نیز استاندار خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس ، روز جانباز و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار و گفت و گو کرد.
125جانباز اعصاب و روان در بیمارستان بوستان اهواز بستری هستند.
6065/ 6037
انتهای پیام

نظر شما