شناسهٔ خبر: 24693329 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

Meizu E3 با دوربین دوگانه و قیمتی شگفت‌انگیز رونمایی شد

کیان زرعکانی / gsmarena

صاحب‌خبر -

امروز شرکت میزو از گوشی Meizu E3 رونمایی کرد. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS ال‌سی‌دی با وضوح تصویر ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ بهره می‌برد. در بخش سخت‌افزار، E3 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۹، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

Meizu E3 / میزو E3

در قسمت پشتی دستگاه میزو از دوربین دوگانه‌ای استفاده کرده است که توسط پوشش یاقوت کبود محافظت می‌شود. سنسور اصلی این دوربین قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است و سنسور ثانویه رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی به کاربران ارائه می‌دهد. هر دو این سنسورها توسط سونی ساخته شده‌اند و در پس لنزهایی با دیافراگم f/1.9 و f/2.6 قرار دارند. علاوه‌ بر موارد فوق، فلش دوگانه‌ قدرتبخش دوربین این دستگاه در محیط‌های کم‌نور خواهد بود.

Meizu E3 / میزو E3

استفاده از دوربین دوگانه‌ در میزو E3 این قابلیت را فراهم می‌آورد تا کاربران علاوه بر امکان ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه، بتوانند بدون از دست‌ دادن جزئیات تصویر، عکس‌هایی با بزرگ‌نمایی ۲.۵ برابری ثبت کنند.

Meizu E3 / میزو E3

جنس بدنه‌ی E3 از فلز است و میزو بر خلاف اکثر تولیدکنندگان، تصمیم گرفته مانند سونی، سنسور اثر انگشت را به بخش جانبی بدنه منتقل کند. طبق گفته‌ی این تولیدکننده‌ی چینی، برای شناسایی اثر انگشت نیازی به روشن‌ شدن صفحه‌نمایش دستگاه نیست و کاربران می‌توانند در ۰.۲ ثانیه اقدام به قفل‌گشایی دستگاهشان کنند.

قدرتبخش سخت‌افزار و نمایشگر این دستگاه، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری جدانشدنی‌ با توان ۲۰ واتی است. نکته‌ی مهم درباره‌ی روندِ شارژ شدن این دستگاه، استفاده از فناوری شارژ سریع با آداپتور و کابل شارژ شخصی‌سازی شده‌ توسط میزو است. طبق اعلام میزو، هیچگونه گرمایی در حین شارژ شدن دستگاه تولید نمی‌شود. احتمال می‌رود که میزو E3 از فناوری‌ مشابه به 5V/4A VOOC/Dash Charge استفاده کرده باشد.

Meizu E3 / میزو E3

در بخش نرم‌افزار میزو E3 در کنار اندروید ۷.۱.۲، از نسخه هفتم رابط‌ کاربری Flyme OS استفاده می‌کند. علاقه‌مندان به این دستگاه در چین، می‌توانند از تاریخ ۶ فروردین اقدام به پیش‌خرید آن کنند؛ این در حالی است که عرضه‌ی E3 از ۱۰ فروردین آغاز می‌شود. میزو E3 در سه رنگ طلایی، مشکی و آبی در دسترس است. نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این دستگاه ۲۸۴ دلار قیمت‌گذاری شده است و اگر قصد خرید نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی را داشته باشید، باید مبلغ ۳۱۵ دلار پرداخت کنید.

Meizu E3 / میزو E3

علاوه بر نسخه‌های فوق، نسخه‌ای تحت‌ عنوان J-20 Edition وجود دارد که طراحی آن از هواپیمای جنگنده‌ای با همین نام الهام گرفته شده است. قیمت این نسخه ۳۹۵ دلار تعیین شده و  خریداران علاوه بر گوشی، به قاب محافظی با طراحی اختصاصی، لوح یادبود و جک سیم‌کارت دست می‌یابند.

مشخصات / مدل میزو E3
جنس بدنه فلز
نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ 
رم ۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت
پشتیبانی از Micro SD  پشتیبانی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت
تراشه  اسنپدراگون ۶۳۶ با ۸ هسته‌ی پردازشی ۱.۸ گیگاهرتزی
دوربین اصلی دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و فلش دوگانه LED
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
سیستم احراز هویت حسگر اثر انگشت
باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت
رنگ‌بندی طلایی، آبی و مشکی
قیمت ۲۸۴ دلار (۶۴) / ۳۱۵ دلار (۱۲۸)

دیدگاه خود را درباره‌ی این گوشی با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما