شناسهٔ خبر: 24692839 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حوادث رانندگی در اصفهان سه کشته برجای گذاشت

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ 'حسین پورقیصری' اعلام کرد: در یکی از این حوادث که در جاده شاهین شهر به کاشان در محدوده پل گرگاب

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ 'حسین پورقیصری' اعلام کرد: در یکی از این حوادث که در جاده شاهین شهر به کاشان در محدوده پل گرگاب رخ داد، یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه راننده به جلو از جاده منحرف شد و با تعدادی از عابران کنار جاده برخورد کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این حادثه، یکی از عابران جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
وی اضافه کرد: در حادثه دیگری که در محور عسگران به داران اتفاق افتاد، یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه راننده به جلو از جاده منحرف و واژگون شد.
سرهنگ پورقیصری ادامه داد: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و یکی دیگر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان اعزام شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: عدم توجه به جلو یکی از علت های مهم وقوع حوادث رانندگی است.
وی به رانندگان توصیه کرد؛ از عجله و شتاب بی مورد پرهیز و با دقت و توجه کامل رانندگی کنند.
همچنین سرهنگ ' رضا رضایی' رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: در راستای برنامه های و تدابیر قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گشت های ویژه برخورد با خودروهای حادثه ساز در بزرگراه های اصفهان راه اندازی شد.
وی گفت: این گشت ها از امروز تا پایان تعطیلات نوروز به صورت محسوس در بزرگراه های استان و به ویژه در شهر اصفهان به گشت زنی می پردازند و قانون را برای رانندگان متخلف خودروهای حادثه ساز اعمال می کنند.
وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، انجام حرکات نمایشی و لایه کشی، صحبت کردن با گوشی تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی از جمله مواردی هستند که مورد توجه این گشت ها قرار دارد.
سردار 'مهدی معصوم بیگی' فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز از برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایام نوروز خبر داد و گفت: به منظور کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده ها خودروهایی که مرتکب تخلف حادثه ساز شوند توقیف خواهند شد.
در سال گذشته (96) حدود 950 نفر براثر حوادث رانندگی در راه های شهری و برونشهری استان اصفهان جان خود را از دست دادند و 14 هزار نفر هم مجروح شدند.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام

نظر شما