شناسهٔ خبر: 24692688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت: اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران توجه به تولید ملی است

محمد شریعتمداری گفت: سال ۱۳۹۷ را با همکاری همه تولیدگران، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار برای همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری با صدور پیامی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و ادامه داد: محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای مدظله العالی سلام علیکم پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالی در اعلام سال ۱۳۹۷ بنام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

نام امسال برای همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایرانی نوید بخش افقی روشن است. بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر و تا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملی ایران اسلامی است. در سایه این حمایت ملی و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی ایران، احساس نشاط و سرزندگی جوانان میهن، رضایت مصرف‌کنندگان، امید بست.

اینجانب بعنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانی از تولید صنعتی و معدنی و گسترش آن با بکارگیری سیاست های مناسب تولیدی و تجاری این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان می دهم وزارت صنعت معدن و تجارت در چارچوب سیاست‌های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و سال ۱۳۹۷ را به فضل الهی با همکاری همه تولیدگران متعهد و متخصص و جوانان دانشمند و نهادهای دانش بنیان و همکاری جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهای طبیعی و گمرکی کشور و سایر همکارانم در دولت، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت ازتولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت.

نظر شما