شناسهٔ خبر: 24692462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان شاخص + فیلم

آستان 340 امامزاده شاخص استان اصفهان میزبان زائران نوروزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در تعطیلات نوروزی با اجرای این طرح  بیش از سه میلیون زائر به زیارت بقاع متبرکه سراسر استان مشرف می شوند.
حجت الاسلام حسن امیری افزود:در این ایام همچنین نیم میلیون مسافر و زائر نیز در جوار 113بقعه متبرکه از خدمات اسکان دائم و موقت این اماکن متبرکه بهرمند می شوند.
وی حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر را مکانی امن برای پذیرای هرچه بهتر وتکریم زائران دانست و افزود: طرح آرامش بهاری تا نیمه فروردین همراه با برنامه های متنوع همچون تحویل سال، برپایی خیمه معرفت، ایجاد غرفه های پاسخگویی به مسایل شرعی، توزیع بروشور به مناسبت نوروز و کتب دینی و مذهبی در آستان مقدس بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می شود.
حجت الاسلام حسن امیری گفت: همچنین در قالب طرح آرامش بهاری خیمه های معرفت که دارای غرفه های کودک، مشاوره خانواده، ایستگاه سلامت و عفاف و حجاب در جوار حرم مطهر 85بقعه متبرکه همراه با ارائه خدمات و محصولات فرهنگی و قرآنی به بازدیدکنندگان برپا می شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2025313" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2078125/2025313?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما