شناسهٔ خبر: 24692387 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اولین روز تعطیلات در قم دو میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مصرف شد

محسن وزارتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این روز (29 اسفند 96) در قم علاوه بر افزایش مصرف بنزین، رشد 18 درصد مصرف گازوئیل نیز به ثبت رسیده

صاحب‌خبر - محسن وزارتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این روز (29 اسفند 96) در قم علاوه بر افزایش مصرف بنزین، رشد 18 درصد مصرف گازوئیل نیز به ثبت رسیده است.
وی ازذخیره سازی مناسب انواع فراورده های نفتی برای ایام تعطیلات درقم خبر داد و گفت: ذخیره فعلی سوخت در این استان جوابگوی 10 روز مصرف در این استان است که با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته هیچ گونه نگرانی در زمینه تامین بنزین، گازوئیل و گاز مورد نیاز جایگاه های عرضه سوخت در ایام تعطیلات وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم با اشاره به آماده باش همه جایگاه های عرضه سوخت دراین استان برای خدمت به مردم ادامه داد: 15 کیپ نظارتی به صورت شبانه روزی علاوه بر بررسی عملکرد نحوه خدمت رسانی جایگاه های عرضه سوخت به مردم، کیفیت سوخت این جایگاه ها را نیز مورد ارزیابی قرار می دهند.
وزارتی تعداد ایستگاه های فعلی عرضه سوخت را پاسخگوی نیاز فعلی مردم دانست و گفت: در صورت نیاز آماده راه اندازی ایستگاه های سیار سوخت رسانی در نقاط مختلف استان به طور کامل وجود دارد.
استان قم دارای 56 نقطه عرضه فرآورده های خام نفتی است که از این تعداد 37 جایگاه سی ان جی است که 18 باب تک منظوره و 19 باب 2 منظوره است؛ همچنین در 34 جایگاه علاوه بر بنزین، نفت و گاز نیز توزیع می شود.
7404/ 6133/
انتهای پیام

نظر شما