شناسهٔ خبر: 24692023 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرگان| تخت‌های بستری گلستان با ۳ هزار میلیارد اعتبار ۲۵ درصد افزایش یافت

R41471/P1377/S6,70/CT12

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: در ۴ سال گذشته، با ۳ هزار میلیارد هزینه، تعداد تخت‌های بستری استان گلستان ۲۵ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، احمد نصرتی با اعلام افزایش 25 درصدی تخت‌های بستری استان در 4 سال گذشته و با 3 هزار میلیارد ریال هزینه، از راه‌اندازی درمانگاه در چند شهر استان خبر داد.

وی افزود: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی نام گرفته بود مأموریت یافتیم تا در مسیر حفظ و ارتقاء سلامت نیروی کار استان تلاش کنیم و در همین راستا توفیق یافتیم که با برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی طرح‌های مهمی را به مورد اجرا بگذاریم.

کمبود 2700 تخت بستری در گلستان

وی با اشاره به اینکه استان گلستان از کمبود 2 هزار و 700 تخت بستری رنج می‌برد، ارزش 200 تخت افزایش یافته در دو بیمارستان سازمان در استان را بالا ارزیابی کرد و از پیگیری 10 پروژه جدید ایجاد و یا توسعه مراکز درمانی در استان خبر داد.

نصرتی تاکید کرد: با به ثمر رسیدن این 10 پروژه در شهرهای گرگان، آق قلا، آزادشهر، رامیان، مینودشت،‌ گنبدکاووس، بندرگز،‌ علی‌آبادکتول و کلاله درسال آتی توزیع عادلانه‌تری از خدمات درمانی تامین اجتماعی دراستان را شاهد خواهیم بود.

مدیر درمان استان همچنین به جذب 200 نفر نیروی تخصصی و عمومی برای خدمت به بیمه‌شدگان خبر داد و گفت: پذیرش 10 میلیون بیمار در سال که بیش از 5 برابر جمعیت استان است افتحاری است برای همکاران ما در استان و ما با اجرای برنامه‌هایی مانند هتلینگ، استانداردسازی اورژانس ها و نیز استمرار سیستم مدیریت کیفیت تلاش می‌کنیم تا خدمات با کیفیتی را ارائه کنیم.

وی از کسب مقام نخست کشوری در 7 دوره متوالی در اجرای برنامه‌های عملیاتی خبر داد و از استاندار گلستان برای پیگیری کمبود تخت‌های بیمارستانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما