شناسهٔ خبر: 24691409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برپایی بیش از 7 هزار چادر در پارک های مازندران همزمان با ایام نوروز

مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری مازندران از برپایی هفت هزار و 301 چادر در بوستان های استان طی

صاحب‌خبر -

مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری مازندران از برپایی هفت هزار و 301 چادر در بوستان های استان طی دو روز 27 و 28 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمد محمدی کیادهی صبح امروز در جمع خبرنگاران  مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه کمیته شهرداری های استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارد اظهار داشت: در همه شهرها ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست شهرداران تشکیل شده است.

وی  با بیان اینکه تمام پارکها اعم از شهری و جنگلی آماده اسکان مسافران نوروزی هستند افزود: طی دو روز 27 و 28 اسفند ماه هفت هزار و 301 چادر در پارک ها و حاشیه بلوار بر پا شده است.

مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت:همچنین طی همین دو روز یکهزارو 433 خودرو وارد پارک های جنگلی استان شدند .

وی افزود : تمام شهرها توسط بازرسان مورد بازرسی قرار گرفت و طی دو روز 27 و 28 اسفند ماه 676  بازدید توسط بازرسان شهرداری ها از سطح شهر صورت گرفته است.

محمدی میزان بنزین مصرف شده را 12 میلیون لیتر، 113هزار لیتر ومصرف گاز را 786 هزارلیتر طی روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم اسفندماه اعلام کرد و افزود:  227 بازدید نیز از مراکز اقامت موقت شهرداری ها صورت گرفته است.

تاکامی با اشاره به برنامه های استقبال از بهار در شهرها ادامه داد: برنامه های متفاوت از سال های گذشته برای استقبال از مسافران در شهرهای استان در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران به اهمیت تفکیک زباله از مبدا پرداخت و گفت: تفکیک زباله از مقصد 5 درصد به لحاط وزنی و 30 درصد به لحاط حجمی در دستور کار شهرداری ها قرار دارد که از این میزان یک درصد در سال 96 محقق شد و پیش بینی می شود که 4 درصد مابقی را در سالجاری انجام گیرد.

وی افزود:یک میلیون اصله نهال هفته درختکاری در اختیار شهرداری ها قرار گرفت بخشی از آن غرس و مابقی در سال 97 غرس می شود.

محمدی ،پاک سازی مزار شهدا و آرامگاه ها،پاک سازی معابر شهری و تهیه و توزیع بروشور به مسافران و گردشگران نوروزی از جمله اقدامات دفتر امور شهرداری ها است.

 

انتهای پیام

نظر شما