شناسهٔ خبر: 24691374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهیان نور۹۷| دهلاویه نقطه تقویت روحیه جهادی است

R41468/P1357/S6,57/CT11

فرمانده قرارگاه راهیان نور در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دهلاویه بهترین نقطه برای به روز کردن اخلاق و رفتار است و بهتر است با حضور در این نقطه جنگی با روحیه جهادی به جهادگری خود ادامه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر سرتیپ حسن سیفی فرمانده قرارگاه راهیان نور در ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از یادمان‌های شهدا در دهلاویه از حضور کاروان‌های راهیان نور در راستای حفظ و اشاعه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تشکر کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های راهیان نور در تمامی ابعاد استفاده کنیم و تمامی رویدادهایی که در 4 برهه حساس که کشور ما شاهد آن‌ها بود توسط راویان و با استفاده از فضای موجود بیان شوند.

وی افزود: وقایع دوران قبل از انقلاب،  وقایع 22 ماه نخست انقلاب اسلامی، وقایع هشت سال دفاع مقدس  و دوران بعد از دفاع مقدس از جمله رویدادهای مهمی هستند که نیاز است برای زنده نگه داشتن آن‌ها بازگو شوند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دهلاویه بهترین نقطه برای به روز کردن اخلاق و رفتار است و بهتر است با حضور در این نقطه جنگی با روحیه جهادی به جهادگری خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما