شناسهٔ خبر: 24691372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری|تصادفات نوروزی در محورهای مازندران کاهش یافت

R41358/P1377/S6,74/CT11

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به تامین امنیت مسافران در نوروز، گفت: تصادفات نوروزی در محورهای مازندران کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار سید تقی میرحسینی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در تامین و حفظ امنیت مسافران و مردم دارد که شعار امسال نوروز این نهاد، آرامش بهاری، نظم و امنیت است.

وی افزود: طرح نوروزی ترافیکی،امنیتی انتظامی استان از 24اسفند  آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد.

این عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران بیان کرد: وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان روان گزارش شد و میزان تصادفات چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و تلاش داریم دربحث جرائم شاهد کاهش چشمگیر در این زمینه باشیم.

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: هزار و 339 گشت خودرویی و موتوری پیاده در سطح استان فعال و
در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و جاده‌ها، محورهای مواصلاتی و شهرها حضوری مستمر دارند.

میرحسینی گفت:23 قرارگاه نوروزی،47 ایستگاه نوروزی در سطح استان فعال و 11 هزار و359 نفر از همکاران دربحث امنیتی انتظامی و ترافیکی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: مسافران نکات ایمنی را رعایت و از اقامت در اماکن دور و پرت، مشکوک و ناامن پرهیز و  از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و کم نور خودداری کنند.

میر حسینی از رانندگان خواست نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در رانندگی هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند و از سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند و هنگام خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مردم هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110گزارش دهند.

انتهای پیام/ش

نظر شما