شناسهٔ خبر: 24691183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

پیام معاون اجتماعی وزارت بهداشت به مناسبت سال جدید

محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرده است

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین>سلامت>معاون اجتماعی وزارت بهداشت در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش شفا آنلاین، محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرده است که بدین شرح است:

گفت پیغمبر به یاران زینهار

تن مپوشانید از باد بهار

آن چه با شاخ درختان می‌کند

با تن و جان شما آن می‌کند

باز هم بهار فرخ از راه رسید تا سبزه در کوه و دشت و بیابان و امید و شادابی و روشنایی زندگی در دل‌ها و جان‌ها سرک کشد و همه چیز را تازه و شاداب کند.

به دومین سال تاسیس معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهار ۱۳۹۷ خورشیدی نزدیک می‌شویم.

معاونت اجتماعی با رویکرد اجتماعی شدن سلامت به دنبال مشارکت حداکثری مردم و سایر بخش‌ها در ارتقای سلامت همگانی است تا طرحی نو در زندگی مردم بزرگ ایران دراندازد و از سختی‌ها و رنج‌های ایشان با یاری و همکاری خودشان بکاهد.

ناگفته پیداست که چنین ایده‌ای جز با نو کردن اندیشه و استواری و پی‌گیری در کار و هم‌دلی و دل‌سوزی به دست نخواهد آمد و به بار نخواهد نشست.

برگزاری مجامع سلامت در سطوح گوناگون ملی، استان، شهرستان و محله و راه‌اندازی کانون‌های اجتماع‌محور سلامت محلات از برنامه‌هایی است که در همین راستا طرح و برنامه‌ریزی شده است تا هم به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم و دستگاه‌ها به حقوق، وظایف و تکالیف‌شان در زمینه سلامت و هم به مشارکت ایشان در این امر بینجامد.

نوروز و فرارسیدن سال ۱۳۹۷ خورشیدی را به همه هم‌میهنان و فعالان عرصه سلامت در سطوح گوناگون آن شادباش می‌گویم و آرزوی سالی سرشار از شادی و سلامتی دارم. بیایید تا خود را با طبیعت هم‌گام سازیم و دل به پیام دل‌انگیزش بسپاریم.

آيد بهار و پيرهن بيشه نو شود

نوتر برآورد گل اگر ريشه نو شود

زيباست روی كاكل سبزت كلاه نو

زيباتر آن كه در سرت انديشه نو شود

نظر شما