شناسهٔ خبر: 24691174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر گناوه:

گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است

بوشهر - رئیس شورای شهر گناوه گفت: گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله ملکزاده صبح چهارشنبه در آئین استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: شهر توریستی تفریحی گناوه با ساحل ماسه ای زیبا و بازار تجاری پر رونق هر ساله شاهد حضور میلیونی هموطنان و گردشگران از سراسر ایران عزیز است و ما در شورای شهر و شهرداری تمامی تلاش خود را برای پذیرایی و استقبال از آنها انجام خواهیم داد.

وی افزود: شهر گناوه در ایام نوروز با یک سونامی جمعیتی روبرو است و چندین برابر جمعیت شهر گناوه روزانه وارد این شهر می شوند و قطعاً کمبودهایی همیشه وجود دارد و ما به کمک همشهریان دلسوز سعی می‌کنیم که این کمبودها را به حداقل برسانیم.

رئیس شورای شهر گناوه اظهار داشت: تاکید کرده‌ایم مال‌الاجاره‌های عمده مانند پارکینگ‌ها به صورت مزایده واگذار شود و در ایام نوروز و بعد از تعطیلات عملکرد شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ملکزاده تصریح کرد: در ایام نوروز اتوبوس توریستی برای جا به جایی گردشگران و بازدید از اماکن تاریخی، کارگاه های صنایع دستی، روستاهای توریستی ماسه ای، ناوگان حمل و نقل و تیم تاسیسات با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی هستند.

وی اضافه کرد: هر ساله مهمترین دغدغه گردشگران و مسافران سرویس‌های بهداشتی بوده که در نوروز امسال حدود چهل چشمه در مرکز شهر ایجاد شده و در تمامی نقاط ساحل سرویس های سیار و دائمی برقرار است و تاکید بر تعمیر و نگهداری آنها شده است تا مشکلی در این ایام برای مسافران و گردشگران وجود نداشته باشد.

نظر شما