شناسهٔ خبر: 24691132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیریت جهادی در سال جدید اولویت مدیران استان قرار گیرد

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال جدید نیز مدیریت جهادی در حوزه اشتغال همچنان باید اولویت مدیران استان باشد، گفت: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان، تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، بتوانیم سالی توأم با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم آذربایجان‌شرقی به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، گفت: امیدوارم سال جدید که اولین روز آن با شهادت حضرت امام هادی(ع) مصادف شده توفیق یابیم با استفاده از سیره اهل بیت عصمت و طهارت، همراه با بهار طبیعت در حال خود بهار بیافرینیم.

مدیریت جهادی در سال جدید اولویت مدیران استان قرار گیرد

وی افزود: از بصیرت مردم استان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه همراهی آنها با انقلاب اسلامی در جریان ناآرامی‌های چند ماه گذشته سپاسگزارم و سالی سرشار از شادی و خیر و برکت برای همه مردم استان آرزو می‌کنم.

خدابخش، افزود: خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه تازه خود را آماده کنند تا در سال نو از جنبه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بخصوص اقتصادی منشأ اثر باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به همزمانی سال 1397 شمسی با انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، گفت: رویداد تبریز 2018 از یک طرف افتخاری برای استان است و از طرف مسئولیت سنگینی را برای مدیران بخش‌های مختلف استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این رویداد، سرآغاز تحول و نقطه عطف استان از جهان مختلف باشد، افزود: در سال جدید برای افتتاح رسمی این رویداد شاهد سفر رئیس جمهور محترم به استان خواهیم بود که قطعاً دستاوردها و برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

خدابخش با بیان اینکه در سال جدید نیز مدیریت جهادی در حوزه اشتغال همچنان باید اولویت مدیران استان باشد، گفت: خدمت‌گزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری سرمایه‌گذاران، جوانان نخبه و دانشگاهیان، تلاش کنند تا با ارتقای ظرفیت تولید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال، بتوانیم سالی توأم با نشاط، شادابی و رفاه را برای مردم استان ایجاد کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت: همه تلاشگران عرصه نظم، امنیت و رفاه جامعه در این ایام در محل خدمت خود حضور دارند تا مردم استان در این تعطیلات بتوانند در کنار خانواده، روزهای آرام و بانشاطی را سپری کنند.

خدابخش با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی به تبریز و سایر شهرهای استان باشیم، گفت: مردم استان در این روزها، میهمان‌نوازی خود را نشان خواهند داد.

نظر شما