شناسهٔ خبر: 24691063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

اقامت ۱۰۵ هزار مسافر - شب در روستاهای مازندران

ساری - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۰۵ هزار و ۴۰۰ گردشگر در روستاهای استان خبر داد و گفت: در مجموع یک میلیون و ۵۱۰ هزار مسافر - شب در استان مقیم شدند.

صاحب‌خبر -

 بهروز کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان ۲۹ اسفندماه ۱۰۵ هزار و ۴۰۰ مسافر در روستاهای استان اقامت کردند، کل مسافران مقیم در استان را یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۷۱۹ هزار نفر شب اعلام کرد و گفت: ۳۸ هزار و ۴۰۰ گردشگر نیز ار روستاهای استان بازدید کردند.

وی میزان تردد در محورهای استان را ۱۱۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه خودرو برشمرد و گفت: دو هزار و ۵۵ مسافر نیز با قطارهای استان جابجا شدند و مجموع سرویس جابجا شده برون استانی ۱۳ هزار و ۴۲۱ مورد و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی ۷۲ هزار و ۸۷۳ بوده است.

وی از معدوم شدن ۵۳۶ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی خبر داد و گفت: اورژانس مازندران نیز ۱۲۴ ماموریت تصادفی و ۴۳۱ ماموریت غیرتصادفی انجام داد و برای واحدهای متخلف غیربهداشتی نیز ۲۰ اخطاریه صادر شده است.

کشاورز با بیان اینکه ۸۷ هزار زائر از اماکن مذهبی استان بازدید کردند، شمار نمایشگاه های برپا شده در استان را ۳۸ مورد بیان کرد و گفت: سه هزار و ۶۶۲ نفر از موزه ها و ۵۶ نفر از اماکن تاریخی بازدید کردند.

نظر شما