شناسهٔ خبر: 24690232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیمه سلامت گیلان در تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات است

علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی با هدف ارائه خدمت به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت تشکیل شده که بر این

صاحب‌خبر - علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی با هدف ارائه خدمت به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت تشکیل شده که بر این اساس برای ارائه خدمات مورد نیاز در ایام تعطیلات نوروز به مسافران و هم استانی آمادگی کامل داریم.
وی بیان داشت: با توجه به این که استان گیلان هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور است، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به آنان پیش بینی شده و اقدام لازم برای برقراری کشیک نوروزی در بیمه سلامت انجام گرفته است.
در زمان حاضر یک میلیون و 512 هزار نفر در قالب پنج صندوق شامل کارکنان دولت، سایر اقشار، روستائیان، شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت ، ایرانیان و بیمه سلامت همگانی تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.
بر اساس آخرین آمار، 643 پزشک عمومی،462متخصص، 29 فوق تخصص، 328 داروخانه، 85 آزمایشگاه، 54 رادیولوژی، 88 فیزیوتراپی،34 بیمارستان دولتی و خصوصی، 44 درمانگاه با بیمه سلامت استان گیلان قرارداد دارند.
7286/2007
انتهای پیام

نظر شما