شناسهٔ خبر: 24690166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

کار سخت حقیقی برای حضور دوباره در جام جهانی/ گلر ایرانی باز هم در سوئد می‌درخشد؟

دروازه بان سابق تیم ملی برای حضور دوباره در جام جهانی منتظر آغاز لیگ سوئد است اما کار بسیار سختی برای حضور در روسیه دارد.

صاحب‌خبر -
کارلوس کی روش در ماه های اخیر گلرهای زیادی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این جمله می‌توان به علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، حامد لک، سوشا مکانی، حسین حسینی، امیر عابدزاده و ... اشاره کرد.

به گزارش نامه نیوز، کی روش در آخرین لیست خود که با حضور اکثر ستاره های ایران همراه است بیرانوند، حسینی، مظاهری و عابدزاده را به عنوان گلر دعوت کرده است.

در دوره گذشته جام جهانی علیرضا حقیقی گلر اول ایران بود و در جام ملت ها نیز به میدان رفت اما کم کم جایگاه خود را از دست داد و در اردوهای اخیر نیز به تیم ملی دعوت نشد.

حقیقی فصل گذشته در تیم اسکیلستونا سوئد به میدان رفت و با وجود عملکرد خوب نتوانست مانع سقوط تیمش به دسته پایین تر شود.

او که نشان داده علاقه ای به بازگشت به لیگ ایران ندارد در این مدت مذاکراتی برای ماندن در اروپا داشت و در نهایت با تیمی دیگر از لیگ سوئد به نام ساندسوال به توافق رسید.

فصل جدید لیگ سوئد به زودی شروع می شود و حقیقی دنبال نشان داده خود و فرصتی برای بازگشت به تیم ملی و البته حضور دوباره در جام جهانی است اما کار بسیار سختی دارد.

بیرانوند به گلر اصلی تیم کی روش تبدیل شده و بعید است به این سادگی جایگاه خود را از دست بدهد. حسین حسینی در استقلال به یک مهره تاثیرگذار تبدیل شده و شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دارد، امیر عابدزاده گلر اول ماریتیمو در لیگ پرتغال لقب گرفته و رشید مظاهری نیز همچنان ثبات خوبی در فوتبال داشته و هر دو شانس حضور در روسیه را دارند و به نظر می رسد کی روش نیز سه دروازه بان اصلی را از بین این چهار نفر انتخاب کند.

نظر شما