شناسهٔ خبر: 24690066 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امین حیایی: سال ۹۶ فقط پست تسلیت گذاشتم

R1380/P1011117/S4,34/CT1

امین حیایی در ویژه برنامه «یکِ یک» حضور پیدا کرد و سال ۹۷ را با مخاطبان این برنامه تحویل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سیدعلی ضیا شب گذشته در برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان امین حیایی، ابوالفضل پورعرب و دختران شین آبادی بود.

حیایی در آغاز و پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان درباره گریم جدید خود گفت: این گریم برای شخصیت غلام در مجموعه ساخت ایران 2 است.

وی درباره سال 96 اظهار کرد: اتفاقات خوب در این سال ممکن است برای ما افتاده باشد اما برای هموطنان ما اینطور نبود. سال 96 سال سختی بود و صفحه پستم در شبکه اجتماعی بیشتر تسلیت بود و ان شاالله امسال سال خوب و خوشی برای همه باشد.

حیایی در پاسخ به ضیا درباره ناراحتی اش از جشنواره فجر، توضیح داد: اینطور نیست؛ هر کسی جایگاه و مقام خودش را دارد و در آن جایگاه باید خدمت گزار مردم باشد و من هم خودم را خدمت گزار مردم می دانم. در جشنواره امسال هنرمندان و پیشکسوت ها کمتر حضور داشتند و بیشتر مهمانان و عوامل غیر سینمایی در جشنواره بودند. اختتامیه برای عوامل سینما و اهالی آنها است و بنابراین عوامل فیلم ها باید در سینما حضور داشته باشند که امسال اینگونه نبود و ناراحتی من از این بابت بود.

حسین احمدی نیاز وکیل کودکان شین آباد نیز در سخنانی گفت: 6 سال از حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد می گذرد و در این مدت اقدامات خوبی انجام گرفته اما این اقدامات کافی نبوده است. علی رغم اینکه 364 عمل جراحی در مورد بچه ها صورت گرفته است، اما نیازمند درمان بیشتر و اعزام این عزیزان به خارج از کشور هستیم تا وضعیت بچه ها مطلوب شود.

وی افزود: آرزوی همه ما این است، هرگز اتفاقی این چنین برای دانش آموزان ایران زمین رخ ندهد. مدارس غیر استاندارد نداشته باشیم و بخاری های نفتی در مدارس برچیده شوند.

ضیا هم در این بخش گفت: باید از خیرین، دولت و هر کسی که برای بچه های شین آبادی تلاش کردند تشکر کنیم. امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی نیافتد.

حیایی نیز تصریح کرد: آرزو می کنم اتفاقات خوبی بیافتد و نظام برنده برنده حاکم باشد یعنی هم دولت مردان در کار خودشان برنده باشند و هم کمک کنند مردم در زندگی خودشان احساس برنده شدن داشته باشند. مردم ایران چیزی جز این نمی خواهند و همینکه 20 درصد حقوق کارگرها بیشتر شده است، خبر خوبی است و امیدوار هستم ایرانی ها از زندگی در کنار هم لذت ببرند.

ابوالفضل پور عرب نیز درباره سال گذشته اظهار کرد: سال 96 همانند سال 95 بود چون جامعه یکنواخت بود و دلیلش رکود است و با وجود پتانسیل جوانانی که داریم این وضعیت حیف است.

ضیا هم گفت: ابوالفضل پورعرب با افتخار از مادر بزرگوارشان، پرستاری می کنند و این ستودنی است.

همچنین حیایی نیز درباره سوپراستار دهه 70 بیان کرد: من با آقای ابوالفضل پور عرب عاشق بازیگری شدم و با فیلم سینمایی «هامون» هم عاشق سینما شدم.

حجت اشرف زاده نیز که خواننده تیتراژ پایانی «یکِ یک» بود، ضمن اجرای موسیقی به شکل زنده، در سخنانی گفت: با همه پرکاری، یک اتفاق خوب در سال 96 استقبال مردم بود و خستگی اینگونه از تن آدم بیرون می رود.
حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم  شهید مجید قربانخانی نیز برکت این برنامه بود.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد از شبکه یک پخش شد و در روز تحویل سال نیز از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن بود.

انتهای پیام/

نظر شما