شناسهٔ خبر: 24690015 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یان رایت:

رد پیشنهاد رئال برای صلاح دشوار خواهد بود

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است که محمد صلاح به سختی می‌تواند پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و در لیورپول بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در تابستان از رم به لیورپول پیوست و نمایش های بسیار خوبی در این مدت در پیراهن لیورپول داشته است. او 36 گل تا به اینجا فصل به ثمر رسانده و همین موضوع باعث شده تا مورد توجه باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید نیز قرار بگیرد. حال یان رایت مدعی شد که صلاح به سختی می‌تواند پیشنهاد رئال را رد کند.

 

 

 

 

او گفت:" هر کسی که به لیگ برتر بیاید و این تعداد گل بزند، مطمئنا مورد توجه قرار می‌گیرد. فکر نمی‌کردم او انقدر خوب باشد ولی وقتی چنین تاثیری دارید، توجهات را جلب می‌کنید. چیزی که باشگاه‌های در این مدت متوجه شده اند این است که اگر شما به دنبال یک بازیکن از لیورپول باشید، با فشار آوردن در نهایت می‌توانید او را بخرید. این مشکلی است که لیورپول دارد. اگر صلاح به گلزنی ادامه دهد، باشگاه ها به دنبالش خواهند بود. قصد بی احترامی به لیورپول را ندارم ولی صلاح با رویای بازی کردن در لیورپول بزرگ نشده بلکه رویایش رئال مادرید بوده است. از دست دادن صلاح، ضربه خیلی بزرگتری نسبت به از دست دادن کوتینیو خواهد بود.

نظر شما