شناسهٔ خبر: 24689761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

بیانی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز:

بهتر است مربی باانگیزه‌تری نسبت به شفر پیدا کنند/ آرزوی من در سال 97 موفقیت تیم ملی و استقلال است

کاپیتان سابق استقلال معتقد است مدیران این باشگاه باید گزینه با انگیزه‌تری نسبت به شفر پیدا کنند چرا که وی احتمالا قصد ندارد زیاد در ایران بماند.

صاحب‌خبر -
شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نامه نیوز، در خصوص اینکه بزرگترین آرزوی سال 97 او چیست، گفت: آرزویم این است که تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند ما توقع نداریم این تیم صعود کند ولی دوست دارم طوری بازی کنیم که همه راضی باشند. 

ستاره سابق استقلال و تیم ملی ادامه داد: آرزوی دوم‌ من این است که استقلال سال آینده بهترین عملکرد را در ایران و آسیا داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر است شفر در استقلال بماند یا خیر، گفت: شفر مربی خوبی است و با جو فوتبال ایران آشنا شده و خوب هم کار کرده است اما طبعاً تا آخر عمرش در این تیم نمی‌ماند.

بیانی افزود: او هنوز هم برای تمدید رغبت نشان نداده و اگر مسئولان باشگاه بتوانند یک مربی با انگیزه بسیار بالاتر پیدا کنند خیلی بهتر است ولی اگر این اتفاق نیفتاد حفظ شفر مهم است.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص شانس صعود این تیم از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به نامه نیوز گفت: استقلال مدعی اول صعود است و به نظرم با شرایطی که دارد حتی می‌تواند تا نیمه‌نهایی هم بالا برود.

نظر شما