شناسهٔ خبر: 24689322 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیام نوروزی ولایتی:

دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه‌ریزی و اهتمام جدی باید در مسیر ارتقاء کیفی فعالیت‌ها گام بردارد

علی اکبر ولایتی در پیام نوروزی خود به مسئولان، اساتید، دانشجویان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید با برنامه ریزی و اهتمام جدی در مسیر ارتقاء کیفی فعالیت ها گام بردارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ و در پیامی به مسئولان، استادان، دانشجویان، همکاران و کارکنان در تمامی بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک این ایام، خواستار برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی به منظور دستیابی دانشگاه به ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌ها شد.

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در آستانه نوروزی دیگر که فرصت مغتنم و شایسته‌ای برای تغییر، دگرگونی و برنامه ریزی هر چه بهتر است، فرارسیدن سال جدید را به تمامی مسئولان، اساتید، دانشجویان، همکاران، کارکنان در تمامی بخش‌ها و مرتبطین با دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم و برای آنان صحت و سلامت آرزومندم.

سال ۱۳۹۶ برای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی بود تا علیرغم همه فراز و نشیب ها، با عنایات الهی و توجهات ائمه اطهار (علیهم السلام) و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همت و تلاش مسئولان و دست اندرکاران و همراهی اساتید و دانشجویان و مساعی ارزشمند کارکنان، شرایط جدیدی را در ساختار سازی، کیفی سازی، اهتمام به رفع مشکلات، جوان گرایی، نخبه گرایی و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند آنان، عنایت ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان، توسعه فعالیت‌ها در حوزه پژوهش، گسترش و اهتمام به فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی، برنامه ریزی و حرکت در مسیر دقیق، ایجاد شفافیت مالی، تحول و اهتمام در به کارگیری نیرو‌های کارآمد، افزایش زمینه‌های رفاهی و حمایتی برای دانشجویان و همچنین امورات معیشتی کارکنان خدوم و زحمت کش و ... را تجربه نماید و خوشبختانه در بسیاری از زمینه‌ها و در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها با تلاش‌های جناب آقای دکتر رهبرو معاونین دانشگاه که هر کدام دارای سوابق ارزنده و درخشان علمی، اجرایی و آموزشی هستند و تمامی همکاران محقق گردیده است.

سالی که گذشت، زمان استقرار مدیریت جدید دانشگاه، خط مشی گذاری و اولویت بندی در سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های متقن بوده و در سال ۱۳۹۷ با امید به فضل و عنایت الهی و همراهی کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دوره شکوفایی این سیاست‌ها و خط مشی‌های کلان فرا خواهد رسید.

دو برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه، اختصاص بیش از ۱۰ درصد بودجه به فعالیت‌های پژوهشی، راه اندازی صندوقی جهت جذب اعضای هیات علمی جوان، عدم افزایش شهریه دانشجویان در نقاط محروم، اهتمام به فعالیت‌های دانش بنیان و کاهش محسوس وابستگی دانشگاه به درآمد‌های حاصل از شهریه و ... مسیر شکوفایی این سیاست‌ها و خط مشی‌های کلان را هموارتر می‌نماید.

البته علیرغم همه توفیقات به دست آمده باید تاکید کرد که نگاه به ظرفیت‌های بی نظیر و فراوان این مجموعه به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی حضوری جهان، می‌طلبد تا به منظور دستیابی به اهداف کلان با برنامه ریزی و اهتمام جدی در مسیر ارتقاء فعالیت‌ها گام برداشت و امیدوارم در سال ۱۳۹۷ بیش از گذشته شاهد توفیقات روزافزون در همه زمینه‌ها با همت عالی همه عزیزان و همراهان در دانشگاه باشیم. ان شاء الله

فرصت را مغتنم شمرده از همراهی اعضاء موسس و امناء، مسئولان و دست اندرکاران، اعضاء هیئت علمی و اساتید، دانشجویان و تمامی همکاران و کارکنان بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و اداری تشکر و تقدیر نموده، ضمن تبریک سال جدید، توفیقات روزافزون توام با صحت و سلامت از خداوند متعال تحت توجهات ائمه اطهار (علیهم السلام) مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

نظر شما