شناسهٔ خبر: 24689121 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حاجی‌دلیگانی در گفت وگو با رسا:

دولت و ملت از ابتدا اجرایی کردن شعار "حمایت از کالای ایرانی" را جدی بگیرند

نماینده مجلس با بیان این که مسؤولان در تحقق شعار سال گذشته نمره قابل قبولی کسب نکردند، گفت: رهبرانقلاب شعار سال ۹۷ را بر عهده مردم نهادند تا با همت اجتماعی، مشکلات موجود در کشور برطرف شود.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: متأسفانه مسؤولان کشور در سال گذشته نتوانستند آن گونه که باید، شعار سال را عملیاتی سازند.

وی افزود: در سنوات گذشته غالب شعار‌ها متوجه مسؤولان کشور از جمله قوه مجریه بود اما از آنجایی که مسؤولان در سال‌ گذشته نتوانستند انتظارات رهبر معظم انقلاب را مبنی بر تقویت تولید ملی، ایجاد اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی محقق سازند، از این رو مخاطبان معظم‌له در سال 97 مردم هم بودند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نمی‌گوییم مسؤولان کشور هیچ تلاشی در راستای تحقق شعار سال 96 نداشته‌اند، ولی تلاش‌ها غالباً در سطح وزارتخانه‌ها و بخشنامه‌ها باقی ماند و کمتر در زیرمجموعه‌ها و شهرستان‌ها شاهد اثرگذاری شعار سال بودیم.

وی با بیان این که بی‌تردید هر کاری که به مردم واگذار شود نتیجه بخش خواهد بود، ابراز داشت: تاریخ نشان داده است، ملت شریف ایران در هر عرصه‌ای که با جدیت وارد شده‌اند، با عزمی جدی مشکل را به شکل صحیحی پیگیری و حل کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: مردم ایران مهم‌ترین و تأثیرگذارترین نقش را در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بعثی داشته‌اند.

وی با بیان این که مسؤولان کشور در راستای تحقق شعار سال گذشته نمره قابل قبولی نداشته‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال 97 را بر عهده مردم نهاد تا با همت اجتماعی، مشکلات موجود در کشور برطرف شود.

حاجی‌دلیگانی عنوان کرد: بی‌تردید ملت شریف ایران دوست دارند نیاز‌های خود را با خرید کالای ایرانی تأمین کنند، منتهی نکته مهم این است که تولید کنندگان داخلی نیز توجه داشته باشند که باید کالای با کیفیتی در اختیار مردم قرار دهند./878/ت۳۰۲/ق

نظر شما