شناسهٔ خبر: 24688989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حضور فرمانده نزاجا در کنار مرزبانان ارتشی هنگام سال تحویل/ پیام تبریک فرمانده به مناسبت سال نو

فرمانده نیروی زمینی با حضور در مناطق مرزی لحظات سال تحویل را در کنار سربازان و مرزبانان ارتشی در مناطق غربی کشور گذراند.

صاحب‌خبر -

پیام تبریک فرمانده نزاجا به مناسبت آغاز سال نو/ حضور فرمانده در کنار مرزبانان ارتشیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت آغاز سال 1397 پیام تبریک صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

«یامقلب القلوب والابصار»

اکنون که به اراده پروردگار متعال، نوبت به گردش روزگار و تابش پرتو بهار رسیده است ضمن تبریک سال نو به محضر فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله تعالی)، برای ملت شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و هم رزمان عزیزم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالی خجسته و سرشار از خیر و توفیق را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و در سایه پر مهر و برکت مقام منیع ولایت و فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله تعالی) آرزومندم.

امیدوارم سال جدید نیز سال تداوم سربلندی کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش در خدمت به امت بصیر و ولایتمدار و جلب رضایت خداوند منان باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ کیومرث حیدری

همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش روز گذشته با حضور در مناطق مرزی لحظات سال تحویل را در کنار سربازان و مرزبانان ارتشی در مناطق غربی کشور گذراند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما