شناسهٔ خبر: 24688933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

يورش صهيونيستها به قدس اشغالي

شب گذشته و صبح امروز در حملات گسترده نظاميان صهيونيست به اردوگاه آوارگان فلسطيني در شرق قدس اشغالي "شعفاط"، 20 فلسطيني بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، مهمترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي در دوازده ساعت گذشته به شرح ذيل است.

 نظاميان صهيونيست يک فلسطيني را در رام الله زخمي کردند

تلويزيون العالم به نقل از وزارت بهداشت تشکيلات خودگردان فلسطيني اعلام کرد يک فلسطيني بر اثر تيراندازي نيروهاي اشغالگر اسرائيلي در شهرک المغير در رام الله زخمي شد.

 

بازداشت 20 فلسطینی

پايگاه "العهد" لبنان در خبري فوري به نقل از منابع محلي نوشت: شب گذشته و صبح امروز در حملات گسترده نظاميان صهيونيست به اردوگاه آوارگان فلسطيني در شرق قدس اشغالي "شعفاط"، 20 فلسطيني بازداشت شدند.

اذعان رژيم صهيونيستي به بمباران تاسيسات هسته‌اي سوريه در سال 2007

 ارتش رژيم صهيونيستي در بيانيه‌اي رسمي اذعان کرد که در سال 2007 جنگنده‌هاي اين رژيم تاسيسات هسته‌اي سوريه را بمباران و نابود کرده‌اند. در اين بيانيه آمده است که هيچيک از مسئولان رژيم صهيونيستي در آن زمان حق سخن گفتن در مورد اين علميات و افشاي آن را نداشتند.

20 فلسطيني بازداشت شدند

نظاميان صهيونيست به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالي يورش بردند. طبق اعلام رسانه هاي فلسطيني، به دنبال اين حمله درگيري شديدي ميان صهيونيستها و شهروندان فلسطيني درگرفت. شاهدان عيني اعلام کردند که 20 شهروند فلسطيني بدون تفهيم اتهام توسط نظاميان صهيونيست بازداشت شدند

نظر شما