شناسهٔ خبر: 24688869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تحویل از نوعی دیگر

استاندار آذربایجان شرقی به همراه سالمندان سال نو را تحویل کرد

استاندار آذربایجان شرقی هم‌زمان با تحویل سال نو در آسایشگاه سالمندان حضور یافت تا در کنار مادران و پدران چشم‌انتظار سال نو را تحویل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش شادی نوروز را با مادرانی تقسیم کرد که سال‌ها برای به بار نشستن ثمره زندگی‌شان زحمت‌کشیده بودند و امروز سرنوشت آن‌ها را از فرزندانشان جدا کرده است. پدرانی که هنوز با همان صلابت از جشن‌های نوروز می‌گفتند، از قرائت سوره یاسین تا عیدی به کودکان و نوهایشان که این بار برایشان یادآور سال ها چشم انتظاری است.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تبریک سال نو به سالمندان و شریک شدن در شادی نوروزی آن‌ها ساعاتی پای درد و دل آن‌ها نشست تا حتی برای دقایقی غم را از چهره‌هایشان پاک کند.

خدابخش در حاشیه این دیدار نوروزی به خبرنگاران گفت: سالمندان نسبت به دیگر افراد خانواده به مراقبت و همراهی بیشتری نیاز دارند و ما باید به‌عنوان یک وظیفه در کنار آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به سنت حسنه صله‌رحم اظهار کرد: دیدارهای نوروزی  یکی از آداب عید است و در آموزه‌های دینی ما به این مهم  سفارش شده است.

خدابخش ادامه داد: امروز محبت، همدلی و همراهی گمشده بسیاری از ما است ازاین‌رو باید تلاش کنیم تا با تأسی از آموزه‌های دینی محبت و همدلی را در خانواده‌ها گسترش دهیم تا جامعه‌ای سالم ، پویا و بانشاط داشته باشیم.

 

 

نظر شما