شناسهٔ خبر: 24688849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

رسالت حوزویان در تربیت انسان های تراز انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت راهیان نور

حوزه/ سردار غیب پرور گفت: راهیان نور وسیله‌ای برای تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است و مردم ما به یُمن انقلاب و دفاع مقدس، روحیه مقاومت و ایستادگی را دریافتند.

صاحب‌خبر -

سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با تأکید بر نقش و رسالت سنگین حوزویان در تربیت انسان های تراز انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت عظیم راهیان نور، گفت: راهیان نور وسیله‌ای برای تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است و مردم ما به یُمن انقلاب و دفاع مقدس، روحیه مقاومت و ایستادگی را دریافتند و امروز اگر مردم پشت سر رهبری مقاومت می‌کنند بر همین مبناست هرچند خیلی‌ها سعی‌شان بر این است که این روحیه مقاومت را به روحیه راحت‌طلبی و خوش‌نشینی تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: ما به یک تغییر راهبردی اساسی در بسیج نیازمندیم و باید سمت و سوی فعالیت‌ها را به سمت خدمات اجتماعی سوق دهیم و این مهم با همکاری حوزویان محقق می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، راهیان نور را گران ‌بهاترین میراث دفاع مقدس دانست و بیان کرد: راهیان نور به عنوان گران ‌بهاترین میراث دفاع مقدس بوده و اینکه ما بتوانیم مقاومت و ایستادگی را به نسل‌های بعدی منتقل و به رخ دشمن بکشیم، باید یکی از دستاوردهای سفرهای معنوی راهیان نور باشد.

نظر شما