شناسهٔ خبر: 24688284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حمایت از کالای ایرانی در جهت تقویت اقتصاد درون زا است

بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت سال جدید گفت: حمایت از کالای ایرانی در جهت تقویت اقتصاد درون زا و در راستای اقتصاد مقاومتی پایه گذاری شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک فرا رسیدن عید نوروز سال ۱۳۹۷ و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ، اظهار داشت: بیانات نوروزی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) و انتخاب شعار سال ایشان  (حمایت از کالای ایرانی ) در جهت تقویت اقتصاد درون زا و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پایه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شعار سال رهبر گرانقدر انقلاب در سال های اخیر حول محور تولیدات داخلی و تکیه به بحث اقتصاد مقاومتی و درون زا افزود: بارها رهبرمعظم انقلاب در بیانات ارزشمند خود به مسئله تکیه به توان داخلی را مطرح فرمودند که این باید به عنوان یک استراتژی راهبردی از سوی همه آحاد مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حمایت از کالای ایرانی را مهم ترین اولویت برنامه های مسئولان دانست و تصریح کرد : مهم ترین دغدغه امروز همه آحاد مردم و مسئولان بحث اشتغال است و ایران اسلامی با این استراتژی مهم می تواند بسیاری از مشکلات اشتغال را در کشور رفع کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های ظالمانه از سوی مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تاکید کرد : ایالات متحده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های ظالمانه در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو هم اتکاء به اقتصاد درون زا و توجه ویژه به معقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و سرمایه ایرانی است و می تواند به عنوان یک نسخه شفاء بخش در کشور مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود شعار سال  حمایت از کالای ایرانی را بسیار مهم و راهبردی دانست و بیان داشت : بیانات ارزشمند نوروزی  و  ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی باید  نقشه راه مسئولان و مردم در طول سال قرار گیرد و این بیانات باید در میدان عمل مورد استفاده قرارگیرد.

نظر شما