شناسهٔ خبر: 24687721 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس اکثريت سنا آمريکا انتخابات روسيه را معتبر تلقي نکرد

سناتور ميچ مک کانل Senator Mitch McConnell رئيس اکثريت جمهوري خواه سناي آمريکا ادعا کرد: انتخابات روسيه از اعتبار برخوردار نيست.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني اي پي تي ان، مک کانل در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد: گفت:رئيس جمهور امروز با پيامي که فرستان به ولاديمير پوتين تبريک گفت، نظر شما چيست؛ گفت: رئيس جمهور مي تواند با هر فردي که انتخاب کند تلفني صحبت کند. زماني که من به انتخابات روسيه نگاه مي کنم آنچه که من مي بينيم نبود اعتبار و شمارش آراء است.اين موضوع هميشه يادآور انتخاباتي که در هر کشور کمونيستي برگزار مي شود،است. در اين انتخابات فردي که "ديکتاتور" است هميشه بيشترين درصد آراء را کسب مي کند. بنابراين تماس تلفني با وي (پوتين)نبايستي در فهرست کارهاي من باشد.

وي افزود:من با وکلاي رئيس جمهور هم نظر هستم که بايد به باب مولر اجازه داد که کار خودرا به پايان برساند.به نظرم انتخاب وي يک انتخاب عالي بوده است.به نظرم او به هر جايي که شواهد وجود داشته باشند،خواهد رفت.حقايق وي را هدايت مي کنند. زماني که وي به نتيجه برسد از اعتبار زيادي در بين مردم آمريکا برخوردار خواهد شد.من اعتماد زيادي به وي دارم.

نظر شما