شناسهٔ خبر: 24687677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر در پیام نوروزی:

کمک‌های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت نوروز گفت: کمک‌های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در در پیام نوروزی اش گفت: " آغاز بهار طبیعت و حلول عید نوروز را به تمامی داوطلبان، امدادگران، جوانان و کارکنان عزیز جمعیت هلال احمر تبریک می گویم و سربلندی این جمعیت بزرگ، مردمی و عام المنفعه را در راه خدمت به آسیب دیدگان و کاستن رنج های نیازمندان از پروردگار مهربان مسالت دارم.

در سالی که گذشت وقوع سوانح طبیعی و غیرطبیعیِ کوچک و بزرگ لحظات تلخی را برای هموطنان رقم زد اما خدا را شاکریم با همتی که به خادمان مردم در هلال احمر عطا کرده است در همه حوادث و بحران ها در کنار سانحه دیدگان و خانواده های آنان بودیم و در شرایط بحرانی نور امید را در دل های مضطرب روشن نگه داشتیم.

در سالی که پشت سر گذاشتیم جایگاه رفیع هلال احمر در قلب مردم بیشتر درک شد و کمک های عظیم مردم از مسیر جمعیت هلال احمر به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی، ثابت کرد ملت ایران اعتماد قابل توجهی به نام و نشان هلال احمر و خادمان آن دارد.

خدا را شاکریم که توانسته ایم در جلب اعتماد مردم شریف ایران روسفید باشیم و این را نتیجه فرهنگ والای هلال احمر می دانیم که هر آنچه را دارد "از مردم" و "برای مردم" می داند.

جمعیت هلال احمر پیش از آغاز سال نو با برنامه های ویژه نوروز در حوزه امداد و نجات و جوانان، خدمت به مردم را شروع کرده است و اکنون با توکل به خالق متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به پشتوانه اعتماد مردم، با عزمی محکم تر کار و تلاش را برای سال جدید آغاز می کنیم. امیدوارم سال 1397 سالی مملو از موفقیت، شادی و سلامت برای همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر و مردم خوب ایران باشد. ان شاء الله."

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما