شناسهٔ خبر: 24687555 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

درخشانی در ویژه برنامه «یکِ یک»:

«خوب، بد، جلف» باعث شد دوباره به سینما برگردم/ بهترین اتفاق ۹۶ به دنیا آمدن دخترم بود

علی ضیا در برنامه ویژه تحویل سال خود میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «یک یک»  تا ساعاتی مانده به سال تحویل با اجرای اعلی ضیا از شبکه یک سیما پخش می شود .

سام درخشانی در برنامه یک یک  درباره اتفاق مهم سال 96گفت: امسال بهترین اتفاق زندگیم به دنیا آمدن برکه دخترم بود، چون تقریبا 10 سالی است که منتظر برکه هستم. اسمش را انتخاب کرده بودم و از آنجا که خداوند من را دوست داشت دختری به من داد که اسمش را برکه گذاشتم. حس پدر بودن لذتبخش است.

وی افزود: 96 سال خوبی بود، شروعش با فیلم «خوب، بد، جلف» بود که فروش خوبی داشت و کمک کرد بتوانم جای خودم را در سینما مجددا باز کنم. چون هفت، هشت سالی از سینما دور بودم و به واسطه این فیلم پیشنهادهای خوبی به من شد و تقریبا در چند ماهه اخیر مشغول بازی در چند فیلم سینمایی بودم.

این بازیگر در ادامه به اجرای آهنگ «هر بار این درو» ماکان بند روی آنتن زنده پرداخت و سپس در حالی که دو تن از همسران شهدای حادثه سانچی به برنامه آمده بودند، خطاب به آنها گفت: به نوبه خودم تسلیت می گویم و ان شالله دیگر از این اتفاقات ناگوار برای کشور نیافتد و از این به بعد همیشه شادی و موفقیت باشد.

وی در ادامه در حالی که از اجرای یک بازی که با قرار گرفتن یک وسیله در دهان انجام می شد، سرباز می زد، به این نکته اشاره کرد که نمی خواهد زشت شود و سپس تصریح کرد: مگر نمی دانی من ماشین شاسی بلند دارم!؟ فقط به من بگو طراح این بازی کیست!؟

در خشانی به جای شرکت در یک بازی، حاضر شد ترانه «شوخیه مگه» را روی آنتن زنده اجرا کند و اجرای او با تشویق حضار همراه شد.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما