شناسهٔ خبر: 24687517 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

استاندار فارس در پیام نوروزی:

2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان در سال 96 به بهره برداری رسید

صاحب‌خبر -
2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان در سال 96 به بهره برداری رسیدبه گزارش شیرازه ، اسماعیل تبادار استاندار فارس به مناسبت فرا رسیدن سال 1397 شمسی پیام نوروزی صادر کرد.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، پيام آور بهار طبيعت، سرآغاز طراوت دوباره عالم و نشانه قدرت خداوند در جهان هستي را به همه مردم شريف و عزيز استان فارس تبريك عرض ميكنم و از درگاه باري تعالي براي همگان آرزوي سلامتی سربلندي و بهروزي و موفقيت هاي هرچه بيشتر دارم.

آرزو ميكنيم در اين عيد باستانی که همه دل ها آماده مهرباني و بخشش است، خيرها و زيبايي ها به كشور و مردم ما رو بياورد و همه پليدي ها از اين خاك مهرآفرين دور گردد.

استان باستانی و كهن فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، جايگاه حافظ و سعدي و گاهواره تمدن ایران زمین در سالي كه پشت سر گذاشتيم شاهد اتفاقاتي بزرگ و برجسته بود. برگزاري دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا از آن جمله می باشد و همچنين تلاش هاي اقتصادي مديران بخش هاي دولتي و خصوصي كه باعث حركت استان به سمت شكوفايي و توسعه هرچه بيشتر بود نويد آينده اي بالنده تر و زيباتر را مي دهد.

با توجه به اتخاذ راهبرد تحول اقتصادی و رویکرد توسعه گرا در سال 96، تعداد 2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که زمينه اشتغال و رشد اقتصادي را بيش از پيش فراهم كرد و همچنین عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی از طرح ها آغاز شده است که این روند با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

لازم مي دانم به پاس تمام همت ها و تلاش هاي همكارانم در پهنه مديريت استان مراتب سپاس خويش را به همه اين عزيزان ابراز داشته و از مردم خوب و عزيزم در استان پهناور فارس كه با همدلي و همراهي در تسهيل امور، ما را ياري مي كنند نيز سپاسگذاري نمايم.

اميدوارم كه در تداوم اين رخدادهاي اميدآفرين در پرتو رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت تدبير و اميد در سايه همدلي، هم سويي، هماهنگي و انسجام همگان، سال 97 را سرشار از موفقيت هاي بزرگ و شيرين براي مردم استان فارس، رقم بزنيم.


نظر شما