شناسهٔ خبر: 24687411 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اختصاصی مشرق /

پاسخ موشکی دفاع مردمی سوریه به تجاوز ارتش ترکیه/ درگیری میان تروریست‌ها بر سر غارت اموال مردم عفرین/ ادامه کمک‌رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان عفرین+ تصاویر و نقشه میدانی

از شهرک های نبل و الزهرا خبر می رسد، روند کمک رسانی مردم به مردم جنگ زده شهر عفرین همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، با استقرار کاروان های نظامی ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در شهرک عندان در شمال غرب شهر حلب، شب گذشته مواضع نیروهای دفاع مردمی سوریه  هدف قرار گرفته شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، جنگنده های ارتش ترکیه در حملات خود، مواضع نیروهای مردمی را در منطقه «براد» در حومه شهر عفرین هدف قرار دادند؛ در جریان این حملات تعدادی از نیروهای سوری شهید و زخمی شدند.

یگان موشکی جبهه مقاومت در شهرک های نبل و الزهرا هم در واکنش به این حملات، ۴۰ موشک به سمت مواضع ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات در شهرک عندان شلیک کردند.

نقشه میدانی عفرین
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

در جریان این عملیات دقیق، ۳۰ تن از نظامیان ارتش ترکیه و عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به کاروان های نظامی آنان وارد شد؛ سایر یگان های نظامی هم در حالت آماده باش هستند.

از شهرک های نبل و الزهرا خبر می رسد، روند کمک رسانی مردم به مردم جنگ زده شهر عفرین همچنان ادامه دارد؛ در این میان برخی شهروندان به پخش مواد بهداشتی و کمک های اولیه مشغول هستند و گروهی دیگر هم در اقدامی خودجوش میان آوارگان، مواد غذایی پخش می کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از اعزام نیروهای جدید و تجهیزات نظامی به شهرک های نبل و الزهرا خبر داد و گفت: همه پیش بینی های لازم برای پاسخ به تحرکات ارتش ترکیه و تروریست ها در نزدیکی شهرک های نبل و الزهرا در نظر گرفته شده است.

در همین زمینه بخوانید:

تحولات میدانی سوریه در سالی که گذشت/ چند درصد از خاک سوریه در اشغال گروه‌های تروریستی است؟ + آخرین نقشه میدانی

اردوغان پس از ۷۱ روز جنایت به آرزوی خود رسید/ تخریب آثار تاریخی و ذبح شهروندان پس از سقوط عفرین+ تصاویر و نقشه میدانی

خبرها از شهر اعزاز هم حاکیست، صدها تن از عناصر تروریستی با پشتیبانی ارتش ترکیه خود را برای حمله و اشغال شهر «تل رفعت، پایگاه نظامی منغ و تمامی روستاهای حومه» آماده می کنند.

از شهر اشغال شده عفرین هم خبر می رسد، غارت ثروت شهروندان آواره ادامه دارد و عناصر تروریستی در برخی محله ها بر سَر چپاول  اموال مردم کُرد و غنیمت های به دست آمده، درگیر شده اند؛ تروریست ها پس از اشغال عفرین، به خانه های مردم و مراکز دولتی یورش بردند و هر آنچه توانستند را غارت کردند.

در ادامه تصاویر امدادرسانی مردم محاصره شده شهرک‌های نبل و الزهرا به آوارگان عفرین را ملاحظه می‌کنید:


 

کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه کمک رسانی مردم نبل و الزهرا به آوارگان شهر عفرین سوریه  ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا  ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا  ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا  ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مجروحان و آوارگان عفرین در نبل و الزهرا

نظر شما