شناسهٔ خبر: 24686019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در لحظه تحویل سال انجام می‌شود؛

استقرار نیروهای آتش‌نشانی در نقاط پر تردد قم

قم - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار نیروهای آتش‌نشانی در مناطق پرجمعیت شهر در لحظه تحویل سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تأمین ایمنی زائرین و همشهریان در لحظه تحویل سال اظهار کرد: تمهیدات لازم برای استقرار نیروهای سازمان در مناطق مختلف شهر و محل‌های برگزاری مراسمات اندیشیده شده تا مشکلی از نظر ایمنی برای مردم رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه در لحظه سال تحویل نیروها و ناوگان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی در محدوده حرم مطهر و خیابان‌های منتهی مستقر خواهند بود تصریح کرد: در محدوده مسجد مقدس جمکران نیز پیش‌بینی استقرار نیروها و ناوگان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در پارکسوارها و ورودی‌های شهر از ساعاتی قبل از تحویل سال و تا پایان برنامه‌ها استقرار داریم بیان کرد: اکیپ‌های موتوری هم فعال هستند تا در صورت ترافیک معابر خدمات‌رسانی کنند.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی اسکان اضطراری زائرین در برخی از بوستان‌های شهر بیان کرد: به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش در سطح بوستان‌های محل اسکان و پارکینگ شماره ۴ جمکران تاپایان تعطیلات هستیم و نظارت جدی بر روند چادرخواب خواهیم داشت.

جعفری تصریح کرد: در این ایام در تمام استراحت‌گاه‌های شهر نیروهای سازمان آتش‌نشانی به صورت ۲۴ ساعته استقرار دارند تا ضمن بازدید از روند اسکان، نکات ایمنی را به زائرین گوشزد کرده و از بروز خطرات جلوگیری کنند.

نظر شما