شناسهٔ خبر: 24685988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح نسیم محبت همزمان با تعطیلات نوروز در شیراز

طرح نسیم محبت همزمان با تعطیلات نوروز ۹۷ در شیراز اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -
طرح نسیم محبت همزمان با تعطیلات نوروز در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: این طرح از اول تا ۱۲ فروردین در راستای احیا و آشنایی مخاطبان با فرایض امر به معروف و نهی از منکر در مراکز تجاری _تفریحی و بوستان‌های غرب شیراز اجرا می‌شود.
سرهنگ پاسدار موسی زارعی افزود: در قالب این طرح ضمن استقبال از مسافران نوروزی در اماکن تفریحی، گردشگری و تجاری شمالغرب شیراز، مشاوره‌های دینی و تربیتی توسط روحانیون ارایه می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای میزبانیِ شایسته از مسافران نوروزی در شمالغرب شیراز صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نسیم محبت شاهد ارتقای امنیت اجتماعی - اخلاقی و سالم سازی محیط مناطق تفریحی، گردشگری و تجاری شمال غرب شیراز خواهیم بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با یادآوری اینکه نمایشگاهی با همت قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ثارالله در باغ جنت شیراز برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره کودک، چندرسانه‌ای، عفاف و حجاب و کتاب فعالیت دارند.
زارعی با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عرضه و فروش محصولات غذایی و صنایع دستی از ۲۷ اسفند تا هفته اول نوروز با تخفیف ویژه در پارک فخرآباد شیراز بر پا می‌شود، افزود: تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با حمایت بسیج سازندگی این ناحیه‌ی بسیج تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده‌اند، در قالب ۱۸ غرفه تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

نظر شما