شناسهٔ خبر: 24685981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

معاون اول رئیس جمهور وارد کرمان شد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز به منظور سفری پنج روزه به استان کرمان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز و به منظوری سفری پنج روزه، با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، معاون امور فنی و عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان هجدک، افتتاح پروژه های بخش خصوصی بم و بازدید یکی از خیریه های این شهرستان از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان کرمان خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور با ابراز امیدواری از اینکه در سال ۱۳۹۷ بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم، اظهار کرد: عید هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می‌کنم و فرصتی پیش می‌آید تا به برخی از کارهای استان رسیدگی کنیم.

اسحاق جهانگیری در بدو ورود به کرمان ضمن تبریک ایام نوروز به همه ایرانیان گفت: امیدوارم سال ۹۷، سالی پر از موفقیت، امید، با نشاط و خوبی برای ایرانیان باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال ۱۳۹۷ بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم، اظهار کرد: عید هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می‌کنم و فرصتی پیش می‌آید تا به برخی از کارهای استان رسیدگی کنیم.

معاون اول رییس جمهور از سفر خود به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و عنوان کرد: هرچند توفیق نداشتم تاکنون به این مناطق سفر کنم اما در جریان اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده استان از طریق استاندار کرمان بوده و پیگیری می‌کردم و امیدوارم با آغاز سال نو، بتوانیم در بین مردم زلزله‌زده استان باشیم.

جهانگیری با بیان این مطلب که سال ۹۶ تلخی‌های زیادی را برای کشور به همراه داشت، تصریح کرد: زلزله کرمانشاه، زلزله کرمان، کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان اتفاقات تلخ سال ۱۳۹۶ بودند که امیدواریم در سال جدید، اتفاقات خوب و بانشاطی رخ دهد.

معاون اول رئیس جمهور افتتاح کارخانه جدیدی خودروسازی در بم را از دیگر برنامه های سفر خود به استان برشمرد و بیان کرد: با حضور در بم در جریان بازسازی‌های این شهرستان نیز قرار خواهیم گرفت.

نظر شما