شناسهٔ خبر: 24685931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز فعالیت ایستگاه‌ های سلامت و امنیت در اصفهان

ایستگاه‌های سلامت و امنیت استان اصفهان با برگزاری آیین ویژه فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزاصفهان ؛ استاندار در این مراسم که به صورت نمادین در روستای مهیار شهرستان شهرضا برگزار شد فراهم کردن زمینه مناسب برای رفاه ، سلامت و امنیت مسافران را از جمله وظایف مدیران بیان کرد و افزود: نوروز امسال۳۰ ایستگاه سلامت و امنیت جاده ای در استان به هموطنان خدمت رسانی می کنند.
محسن مهرعلیزاده توقف خودروها در ایستگاه‌ها وکاهش تصادف را از اهداف برپایی این ایستگاه‌ها بیان کرد و افزود: در ایستگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای همچنین مسافران نوروزی ، با آداب و رسوم و صنایع دستی محلی هر منطقه نیز آشنا می شوند.
سردارمهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان نیز گفت: پارسال۹۵۰ نفر در جاده ها و شهرهای استان براثر تصادف جان باختند و بیش از ۱۴ هزار نفر نیز در این مدت مجروح و مصدوم شدند که این آمار نگران کننده است.
مدیرحوادث و فوریت های پزشکی استان هم با اشاره به فعالیت۱۴۱ پایگاه امداد جاده‌ای در استان گفت : از این تعداد ۶۹ پایگاه امداد جاده‌ای و ۱۶ پایگاه ایستگاه سلامت و امنیت فعال هستند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2022716" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2077180/2022716?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما