شناسهٔ خبر: 24685832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مشکلات پیش روی ملت با همدلی و تلاش مضاعف حل شدنی است

به گزارش ایرنا ، اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در بدو ورود به کرمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گرچه ایام نوروز هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در بدو ورود به کرمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: گرچه ایام نوروز هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می‌کنم ولی در عین حال فرصتی پیش می‌آید تا به برخی از کارهای استان هم رسیدگی کنم .
وی همچنین ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به همه ایرانیان سال 97را سالی پر از موفقیت،امید و نشاط برای ملت خواند .
جهانگیری از سفر خود به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و اظهار داشت : گرچه تاکنون توفیق حضور در مناطق زلزله زده استان کرمان را نداشتم اما هر لحظه از طریق استاندار و مسئولان در جریان اقدامات انجام گرفته در این مناطق قرار می گرفتم و پیگیری می‌کردم .
جهانگیری با بیان اینکه سال 96 تلخی‌های زیادی برای کشور و ملت به همراه داشت، از زلزله های کرمانشاه و کرمان، حوادث کشتی سانچی و سقوط هواپیمای آسمان به عنوان حوادث تلخ سال 96یاد کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید، اتفاقات خوب و بانشاطی را برای ملت شاهد باشیم .
به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری در سفر به کرمان از مناطق زلزله زده شهرستان های کوهبنان و روار بازدید می کند.
همچنین جهانگیری در ادامه حضور خود در استان کرمان به شهرستان های سیرجان و بم سفر خواهد کرد.
بازدید از ارگ قدیم و جدید بم و رونمایی از خودروی هیوندای در کارخانه کرمان خودرو از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر معاون رئیس جمهوری است .
5054
انتهای پیام

نظر شما