شناسهٔ خبر: 24685771 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

جدیدترین خبرها از «خندوانه»

رامبد جوان زمان پخش فصل جدید «خندوانه» را آخر فروردین ماه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری مهر: رامبد جوان ۲۹ اسفند ماه در ویژه برنامه تحویل سال «دورهمی» شبکه نسیم مهمان مهران مدیری شد و در گفتگویی از مسایل مختلفی سخن گفت.

وی در بخشی از این برنامه درباره فیلم «قانون مورفی» که درگیر ساخت آن است درباره حضور همسرش نگار جواهریان در آن بیان کرد: نگار جواهریان در فیلم «قانون مورفی» حضور ندارد چراکه این فیلم، اثر مردانه‌ای است و فقط نقش دختر آن، جوانی حدودا ۲۳ ساله است.

این کارگردان سینما ادامه داد: بخش‌هایی از تصویربرداری این فیلم هنوز باقی مانده است.

جوان همچنین درباره تغییرات «خندوانه» در فصل جدید عنوان کرد: ساختار اصلی «خندوانه» پابرجاست و تغییر چندانی نداریم و فقط جناب خان به برنامه اضافه می‌شود. همچنین «خنداننده شو ۲» راه می‌افتد که از آخر فروردین روی آنتن می‌رود.

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فیلمبرداری در شمال کشور و آلودگی در این منطقه اظهار کرد: مردم در شمال به شکل دردناکی زباله تولید می‌کنند و به زمین می‌ریزند. شمال کشور به شدت زباله دارد، گروه ما در جایی زباله‌ها را جمع می‌کرد و در عکسی در فضای مجازی متهم شد که زباله می‌ریزد. ما عکس‌ها و فیلم‌هایی از این آلودگی‌ها داریم که بعدا در «خندوانه» نمایش می‌دهیم که چقدر شمال کشور ایران آلوده شده است.

وی در پایان این برنامه درباره رقابتی که گاهی مطرح می‌شود بین برنامه «دورهمی» و «خندوانه» وجود دارد، توضیح داد: من در صفی هستم که مهران مدیری در آن، جلوی صف است و حس رقابت ندارم. ما کارمان را برای مردم انجام می‌دهیم و دغدغه و هدف مان برایمان خیلی مهم است. ما برنامه نمی‌سازیم که کل کل کنیم بلکه برنامه می‌سازیم تا آموخته هایمان را منتقل کنیم.

نظر شما