شناسهٔ خبر: 24685545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف چریکه شه و در ایستگاه ۹۶

برنامه‌ای پرمخاطب که از هر سن و سالی با آن همراه بودند و حالا پس از یک سال اجرا، در ایستگاه ۹۶ متوقف شد تا برای ایستگاه بعدی نفسی تازه کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، در این برنامه که برخلاف سایر برنامه‌های چریکه شه و در آمفی تئاتر صداوسیمای مرکز کردستان وبا حضور جمع زیادی از مخاطبان و استاندار کردستان برگزار شد، نفرات برتر خوانندگی و همچنین مجری گری مشخص شدند. توقف چریکه شه و در ایستگاه ۹۶
مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان دراین ویژه برنامه با اشاره به آمار ۸۳ درصدی بینندگان سیمای مرکز کردستان گفت: مردم محوری از مهمترین خصوصیات شبکه کردستان است.
ابوالقاسم امان اللهی تدریس زبان کردی برای اولین بار در یک شبکه تلویزیونی را از افتخارات صداوسیمای مرکز کردستان عنوان کرد و گفت: برنامه "وه نه دی" به زبان هورامی هم برای اولین بار از این شبکه روی آنتن رفت.
وی همچنین با اشاره به اینکه امسال ۲۵۰ فرستنده دیجیتال در کردستان راه اندازی شده است، این اقدام را انقلابی در عرصه پوشش تلویزیونی در کشور عنوان کرد.
امان الهی همچنین به برگزاری جشنواره تولیدات رادیو وتلویزیونی مراکز در استان اشاره کرد و گفت: در قالب این جشنواره توانستیم ۱۵ میلیارد تومان امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه‌های مختلف جذب کنیم.
مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان همچنین از انعقاد قرارداد با استاندار کردستان برای ساخت ۳ سریال فاخر سنجرخان، امیر نظام گروسی و مستوره اردلان خبر داد.
استاندار کردستان هم در این برنامه با اشاره به عملکرد خوب صداوسیمای مرکز کردستان گفت: تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ و آداب و رسوم کردستانی‌ها توسط صداوسیمای مرکز کردستان توانسته توجه به فرهنگ بیگانه را در این استان کاهش دهد.
بهمن مرادنیا افزود: آمادگی کامل داریم تا در ساخت سریال‌های فاخر از صداوسیمای مرکز کردستان حمایت کنیم.
 
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2022573" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2077089/2022573?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما