شناسهٔ خبر: 24685448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی وزارت کشور مطرح کرد:

آمادگی تمامی استانها برای میزبانی مسافران نوروزی

سخنگوی وزارت کشور با اعلام آمادگی تمامی استان‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی تاکید کرد: بر اساس تاکیدات وزیر کشور بستر و زمینه مناسبی در تمامی استان‌ها برای میزبانی مسافران نورزی توسط استانداران با همکاری سایر دستگاه‌‌‌های خدمت‌رسانی فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی بر ایجاد نشاط و امید بیشتر در مردم در سال جدید به خصوص در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: استانداران با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدام به برگزاری جلسات ستاد تسهیل سفر کرده‌‌اند تا بدین طریق ضمن ایجاد هماهنگی میان تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان بتوانند شرایط مطلوب و خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استانداران و فرمانداران تمام توان خود را برای ایجاد هماهنگی در استان‌‌‌ها و شهرستان‌‌‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب‌‌تر به مردم به کار گرفته‌‌اند، اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم برای انجام سفرهای نوروزی به اخبار و اطلاعیه‌‌‌های نهادهای رسمی درخصوص وضعیت جاده‌‌ها و شرایط آب و هوایی توجه جدی داشته باشند و با توجه به اطلاعات و اخبار زمان سفر خود را مدیریت کنند تا کمتر دچار مشکلاتی نظیر ترافیک شوند.

سخنگوی وزارت کشور از آمادگی کامل نیروهای انتظامی و امنیتی و پلس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز برای برقراری نظم و امنیت در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: در طرح نوروزی پلیس در برقرای نظم و امنیت در کل کشور بیش از ٥٠٠ هزار نفر فعالیت خواهند داشت.

سامانی ادامه داد: مردم عزیز همانند گذشته با نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا ان‌شالله در سلامت و امنیت کامل سفرهای نوروزی هموطنانمان با کمترین مشکل انجام شود.

نظر شما