شناسهٔ خبر: 24685342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی:

۶۶ هزار نسخه اقلام آموزشی بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود

اراک- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: به منظور افزایش آگاهی بخشی عمومی و خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، ۶۶ هزار نسخه اقلام آموزشی بین مسافران استان مرکزی توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، محمود خلجی اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی عمومی در حوزه نظم و انضباط اجتماعی، اساس برنامه ریزی های جامعه محور پلیس است که این مهم در ایام تعطیلات نوروزی در حوزه های انتظامی و ترافیکی دنبال می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تسهیل در روند ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی و تقویت احساس امنیت و آرامش آنها از جمله اقداماتی است که در جلسات هماهنگی با دیگر سازمان ها بر مبنای آن تصمیم سازی های لازم انجام شده است.

خلجی به تهیه ۶۶هزار نسخه اقلام آموزشی و چاپی با رویکرد آموزش همگانی ویژه تعطیلات نوروز توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اشاره داشت و گفت: چاپ ۴۰هزار نسخه ویژه نامه نوروز، چاپ ۱۵هزار فصلنامه تخصصی مشاوره و مددکاری، پنج هزار بروشور در حوزه های مختلف آموزشی، پنج هزار عدد کتابچه با عنوان پلیس کوچولو، یک هزار کتابچه با محوریت آسیب های اجتماعی و لوح های فشرده، بنرهای آموزشی و... در ورودی های شهرها و تفرج گاه ها و ... از جمله اقدامات اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی به ضرورت اطلاع رسانی سریع به شهروندان و مسافران نیز اشاره کرد و گفت:‌ اطلاع رسانی سریع و ارائه مطالب آموزش همگانی از تاکیداتی است که در این حوزه اجرایی شده و مسئولان انتظامی استان به صورت شبانه روزی با رسانه ها در تماس خواهند بود و نکات لازم را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

نظر شما