شناسهٔ خبر: 24685273 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

سامانه یکپارچه خدمات تهرانگردی در نوروز 97

دلاور بزرگ نیا در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت : مدیریت شهری باید اجرای گردشگری را در خدمات عمومی داشته باشد تا به عنوان یک مطالبه شهروندی پاسخگوی نیازهای جامعه باشد، البته شهرداری تهران چند سالی است که نقش خود را به درستی در برنامه ریزی و اجرای گردشگری شهری پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /دلاور بزرگ نیا گفت : از ایجاد سامانه یکپارچه در معرفی و فروش تورهای تهرانگردی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری پایتخت در ستاد گردشگری شهرداری تهران از طریق سامانه 137 استقبال و حمایت می کنیم .

وی افزایش نظارت بر خدمات ارائه شده و اطلاع دقیق از تقاضای عمومی در  مقاصد گردشگری  را از مزایای سامانه یکپارچه عرضه خدمات تورهای تهرانگردی دانست و افزود : این آگاهی موجب خواهد شد تا برنامه ریزی تورها و مسیرهای گردشگری بر اساس خواست و تقاضای مردم  متمرکز شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد بسیاری از شهروندان تاکنون  تهران را با نگاه فرهنگی بازدید نکرده اند، که ایام نوروز و کاهش ترافیک شهری بهترین فرصت برای دیدن تهران و حضور در تورهای تهرانگردی است.
بزرگ نیا گفت : تهرانگردی میتواند در سبد فرهنگی شهروندان قرار گیرد ، هزینه تورهای تهرانگردی در مقایسه با بسیاری از خدمات فرهنگی مانند تئاتر ، سینما و کنسرت های موسیقی یکسان می باشد که  با انجام  یک برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب تورهای تهرانگردی این امر محقق می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران بیان کرد :شهروندان و مسافران نوروزی تهران میتوانند تورهای تهرانگردی را در 17 مسیر نیمروزه و یکروزه با قیمت و خدمات یکسان از سامانه 137 شهرداری تهران خریداری کنند.

نظر شما