شناسهٔ خبر: 24685083 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یارانه تخصیصی به سوخت توزیع شده درکهگیلویه وبویراحمدبیش ازسه هزارمیلیاردریال است

لطف الله مسعودی روز سه شنبه به مناسبت 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان یارانه شامل بنزین، گازوئیل،

صاحب‌خبر - لطف الله مسعودی روز سه شنبه به مناسبت 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان یارانه شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید، نفت کوره و گاز مایع است و مربوط به مصرف کنندگان بخش های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، خدمات و عمومی می شود.
وی افزود: تاکنون 28 هزار لیتر سوخت در قالب 242 حلب برای بالگردهای شرکت کننده در عملیات جست و جوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج تأمین شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک هزار و 482 تن گاز مایع در 11 ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.
مسعودی عنوان کرد: هیچ مشکلی در زمینه تأمین سوخت مورد نیاز کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز سال 1397 وجود ندارد.
وی ابراز داشت: 14 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، گازوئیل و نفت سفید برای ایام تعطیلات نوروز سال 1397 در کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌ سازی شده است.
مسعودی گفت: از این میزان پنج میلیون لیتر بنزین، هفت میلیون لیتر گازوییل و 2 میلیون و 700 هزار لیتر نیز نفت سفید است.
وی اظهار داشت: نیمه دوم فروردین سال 1397 سه جایگاه سوخت سی.ان.جی در شهر یاسوج، شهر سرفاریاب کهگیلویه و روستای دشتروم شهرستان بویراحمد به بهره برداری می رسد.
مسعودی افزود: هم اینک 28 جایگاه سوخت مایع و 27 جایگاه سوخت سی.ان.جی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.
میزان مصرف انواع فرآورده ‌های نفتی در 11 ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد 201 میلیون و 700 هزار لیتر بوده که حدود 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
3016/6110
انتهای پیام

نظر شما