شناسهٔ خبر: 24684926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

عزت‌شاهی: ادعاهای امیرانتظام به دلیل اغراض سیاسی و کهولت سن است

صاحب‌خبر -
 عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود در گفت و گویی از پاپوشی موکتی رونمایی کرده و مدعی شده بود هفت سال از دوره محکومیتش از کفش و دمپایی محروم بوده است در همین خصوص عزتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس به بررسی این مساله پرداخت.
 
وی گفت: در آن مقطع زمانی در زندان اوین حضور مستقیم نداشتم اما به دلیل مسئولیت در کمیته انقلاب از ندامتگاه ها بازدید داشته و گزارش هایی را جمع آوری می کردم و بر همین اساس می گویم که ادعای آقای انتظام کذب است.
 
عزتشاهی در ادامه افزود: همه زندان ها به امکانات عمومی نظیر دمپایی مجهز بودند و سوال من این است اگر آقای انتظام از دمپایی محروم بود چگونه در محوطه تردد و از دستشویی استفاده می کرد؟
 
این زندانی سیاسی دوران پهلوی در پایان طرح این سخنان را تحریف و سیاه نمایی وقایع انقلاب عنوان و تصریح کرد: شاید منظور اصلی آقای امیرانتظام بهره مندی از دمپایی روفرشی و محرومیت از امتیازات اینچنینی بوده است وگرنه ایشان نیز مانند سایر محکومین از امکانات متعارف برخوردار بود و در غیراینصورت از این مساله بهره برداری لازم را می کرد لذا طرح چنین شبهاتی پس از چند دهه ناشی از برخی از اغراض سیاسی و کهولت سن است.
 
فارس

برچسب‌ها:

نظر شما