شناسهٔ خبر: 24684857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

تشدید کنترل و نظارت پلیس بر تردد در محورهای استان مرکزی

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس استان به منظور ارتقای امنیت ترددی و جلوگیری از وقوع حوادث در محورهای مواصلاتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت:‌ با توجه به افزایش حجم سفر در استان در تعطیلات نوروزی، کنترل و نظارت دقیق تر عبور و مرور و ایجاد امنیت ترددی جاده ای از مهم ترین ضرورت ها در استان است.

وی افزود: با آغاز رزمایش نوروزی پلیس و دیگر سازمان های امدادرسان، توجه به تسهیل در عبور و مرور خودروها، برنامه ریزی کاربردی در کاهش سوانح رانندگی و همچنین مهیا ساختن بستر امنیت و آرامش برای مسافران از موضوعاتی است که در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته تا بتوان با ارایه خدمات سریع، صحیح و دقیق، ایامی پرنشاط را برای هم استانی ها و مسافران نوروزی مهیا ساخت.

سپهوند با اشاره به استقرار ایستگاه های نوروزی پلیس و تقویت توان عملیاتی کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در تعطیلات نوروز ادامه داد: پلیس به عنوان نهاد واسط حافظ امنیت، نمایان ترین وظیفه اش ساماندهی امور انتظامی جامعه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی است که باید در این حوزه توجه به دغدغه های مردمی اولویت بندی و مورد توجه قرار گیرد.

وی برنامه ریزی پلیس استان در پیشگیری از سرقت را به عنوان یکی از اولویت ها در اجرای طرح های انتظامی ویژه ایام نوروز خواند و گفت: اجرای طرح های مستمر و هدفمند در برخورد با سارقان و توجه به اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی های عمومی از موضوعاتی است که توسط پلیس استان با جدیت دنبال می شود و لازم است در سال جدید نیز با اجرایی نمودن مشارکت عملی مردم با پلیس، در توسعه نظم و انضباط و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی برنامه ریزی کرد.

وی در استان مرکزی افزود: از جمله اقداماتی دیگر که با شروع سال جدید با جدیت از سوی پلیس استان عملیاتی شده و استمرار می یابد، برخورد قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است.

نظر شما