شناسهٔ خبر: 24684564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همه ما قدردان امنیت پایدار حاکم بر کشور هستیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز سه شنبه در جمع مردم روانسر در مسجد جامع این شهر که وزیر اطلاعات به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید نیز

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز سه شنبه در جمع مردم روانسر در مسجد جامع این شهر که وزیر اطلاعات به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید نیز حضور داشت، افزود: توطئه گران لحظه ای دست از توطئه و ترفند بر نمی دارند و کار وزارت اطلاعات در برخورد با اخلاگران و مفسدان بسیار ارزشمند است.
ماموستا غفوری ادامه داد: توطئه های ضد انقلاب و استکبار جهانی تمامی ندارد و حفظ هوشیاری و بصیرت برای مردم بسیار ضروری است.
امام جمعه روانسر، تسریع در احداث بیمارستان روانسر، تکمیل مدرسه علوم دینی و توسعه کشاورزی و گردشگری در روانسر که قابلیتهای فروانی دارد را از مهمترین خواسته ها و مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: روانسر دیار علما، عرفا، شعرا، نویسندگان و سرزمین شجاعت و شهامت و صفا و وفا است و مردم این شهرستان وفادار و متعهد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
حسین ویسمرادی افزود: تقدیم 135 شهید والامقام و 241 جانباز و 11 آزاده سرافراز بیانگر پشتیبانی مردم این دیار از نظام و انقلاب اسلامی و آرمان های امام و رهبری است.
وی گفت: مردم این شهرستان با حضور 86 درصدی در پای صندوق های اخذ رای، حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی بارها حمایت خود را به نظام و دولت تدبیر و امید ثابت کرده اند.
فرماندار روانسر، عملیاتی شدن و احداث بیمارستان 64 تختخوابی روانسربه عنوان خواسته ای دیرینه، توسعه و چهار خطه کردن محور کرمانشاه – روانسر و برخورداری اورامانات از آزاد راه، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد را بخشی از مطالبات و خواسته های مردم این شهرستان عنوان کرد.
ویسمرادی، انتقال خط 220 برق قدرت به شهرک صنعتی روانسر و فراهم کردن بستر سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان و احداث سامانه سردسیری و انتقال آب از پلنگان استان کردستان به دشت های حاصلخیز روانسر را از دیگر خواسته ای مردم این شهرستان دانست.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام

نظر شما