شناسهٔ خبر: 24684518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان اراک:

سارق حرفه ای قطعات خودرو در اراک دستگیر شد/ اعتراف به ۲۵فقره سرقت

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: یک سارق حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات پلیس شهرستان اراک، به ۲۵ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، شهرام امیریان در تشریح این خبر اظهار داشت: از مدتی قبل گزارش هایی از سرقت تجهیزات و لوازم داخل خودرو به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام می گردید تا اینکه برنامه ریزی عملیاتی پلیس در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: در روند تحقیقات، ماموران انتظامی سرنخ هایی از شیوه سرقت ها به دست آوردند و مشخص شد که این سرقت در برخی از مناطق اراک و از خودروهایی که در محل های تاریک و خلوت پارک بوده و فاقد تجهیزات ایمنی لازم هستند، صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: با اقدامات تخصصی ماموران، سرانجام سارقی حرفه ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقدار بسیار زیادی از اقلام سرقتی، کشف شد.

امیریان افزود: در بازجویی های انجام شده، متهم به ۲۵ فقره سرقت تجهیزات و لوازم داخل خودرو در شهر اراک اعتراف کرد و اموال کشف شده با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داده شد.

نظر شما